Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Kommunikation og kultur i service- og oplevelsesbranchen - Maria Larsen-Zarechnova - Bog

- Hvad, hvorfor og hvordan

Bag om Kommunikation og kultur i service- og oplevelsesbranchen

Denne praksisnære bog er til dig, der studerer på en videregående uddannelse i service- og oplevelsesledelse (inden for områder som fx hospitality, turisme, sport og events, detailhandel og e-tail).  Bogens fem dele giver dig en dynamisk og praktisk læring gennem teoretiske perspektiver med talrige eksempler, udtalelser fra brancheeksperter og henvisninger til online indhold og opgaver. Nogle af de valgte eksempler er internationale, mens andre er lokale eksempler fra Danmark, som du vil kunne genkende og let forholde dig til.  Du vil få styr på de grundlæggende (interkulturelle) principper og kompetencer inden for virksomhedskommunikation, såsom: At kende og forstå målgruppen for dit budskab, herunder personer med en anden kulturel, social og faglig baggrund og at fastlægge de mest effektive medier til dine budskaber At forstå interkulturelle kommunikationsprocesser At bruge kulturel intelligens i din kommunikation At kommunikere effektivt internt i virksomheden med kunderne  At deltage i nonverbal kommunikation

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702401431
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 360
  • Udgivet:
  • 26. januar 2024
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 200x320x18 mm.
  • Vægt:
  • 400 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 25. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Kommunikation og kultur i service- og oplevelsesbranchen

Denne praksisnære bog er til dig, der studerer på en videregående uddannelse i service- og oplevelsesledelse (inden for områder som fx hospitality, turisme, sport og events, detailhandel og e-tail). 
Bogens fem dele giver dig en dynamisk og praktisk læring gennem teoretiske perspektiver med talrige eksempler, udtalelser fra brancheeksperter og henvisninger til online indhold og opgaver. Nogle af de valgte eksempler er internationale, mens andre er lokale eksempler fra Danmark, som du vil kunne genkende og let forholde dig til. 
Du vil få styr på de grundlæggende (interkulturelle) principper og kompetencer inden for virksomhedskommunikation, såsom:
At kende og forstå målgruppen for dit budskab, herunder personer med en anden kulturel, social og faglig baggrund og at fastlægge de mest effektive medier til dine budskaber
At forstå interkulturelle kommunikationsprocesser
At bruge kulturel intelligens i din kommunikation
At kommunikere effektivt internt i virksomheden med kunderne 
At deltage i nonverbal kommunikation

Brugerbedømmelser af Kommunikation og kultur i service- og oplevelsesbranchen



Find lignende bøger
Bogen Kommunikation og kultur i service- og oplevelsesbranchen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.