Stort fødselsdagsudsalg  
  Vi fejrer 10 års fødselsdag med stort udsalg  
Læring og udvikling i pædagogisk praksis af Mads Thomsen

Læring og udvikling i pædagogisk praksis - Bog

Bag om Læring og udvikling i pædagogisk praksis

Dygtige pædagoger kan analysere og reflektere over deres daglige virke. Denne bog introducerer væsentlige teorier inden for læring og udvikling, og samtidig viser den, hvordan pædagogen kan bruge disse teorier som grundlag for analyse og refleksion. Hvert kapitel tager udgangspunkt i situationer fra praksis. Først giver forfatterne et bud på umiddelbare indtryk og tolkninger. Derpå inddrager de en teori, der bruges til at analysere en given situation, og viser på den måde, hvordan systematisk refleksion på et teoretisk grundlag kan udvide pædagogens forståelse af en situation og dermed handlingsrum. Læring og udvikling i pædagogisk praksis er skrevet til arbejdet med første kompetencemål på pædagoguddannelsens fællesdel samt de moduler på specialiseringsdelen, der vægter brugerperspektiver og praksisnære faglige vurderinger. Bogen er også oplagt at bruge i forbindelse med det målrettede arbejde med at tilrettelægge pædagogiske miljøer, der understøtter børns, unges og voksnes læring og udvikling. Med bidrag af Marianne Eskebæk Larsen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788750050711
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 172
  • Udgivet:
  • 1. Maj 2017
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 135x211x15 mm.
  • Vægt:
  • 264 g.
  • FØDSELSDAGSUDSALG
    231,95 kr.
  • 39,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • 1-2 hverdage
  • 17. Juni 2021
Beskrivelse af Læring og udvikling i pædagogisk praksis
Dygtige pædagoger kan analysere og reflektere over deres daglige virke. Denne bog introducerer væsentlige teorier inden for læring og udvikling, og samtidig viser den, hvordan pædagogen kan bruge disse teorier som grundlag for analyse og refleksion. Hvert kapitel tager udgangspunkt i situationer fra praksis. Først giver forfatterne et bud på umiddelbare indtryk og tolkninger. Derpå inddrager de en teori, der bruges til at analysere en given situation, og viser på den måde, hvordan systematisk refleksion på et teoretisk grundlag kan udvide pædagogens forståelse af en situation og dermed handlingsrum. Læring og udvikling i pædagogisk praksis er skrevet til arbejdet med første kompetencemål på pædagoguddannelsens fællesdel samt de moduler på specialiseringsdelen, der vægter brugerperspektiver og praksisnære faglige vurderinger. Bogen er også oplagt at bruge i forbindelse med det målrettede arbejde med at tilrettelægge pædagogiske miljøer, der understøtter børns, unges og voksnes læring og udvikling. Med bidrag af Marianne Eskebæk Larsen.
Brugerbedømmelser af Læring og udvikling i pædagogisk praksis


Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.