Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Luxury Marketing, Sustainability and Technology - Bog

Bag om Luxury Marketing, Sustainability and Technology

Luxury Marketing, Sustainability and Technology explores how new technologies, sustainability and relationship marketing impact and change the future of luxury brand management.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032342924
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 194
  • Udgivet:
  • 28. november 2024
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 380 g.
  • Kan forudbestilles.
  • 28. november 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Luxury Marketing, Sustainability and Technology

Luxury Marketing, Sustainability and Technology explores how new technologies, sustainability and relationship marketing impact and change the future of luxury brand management.

Brugerbedømmelser af Luxury Marketing, Sustainability and Technology



Find lignende bøger
Bogen Luxury Marketing, Sustainability and Technology findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.