Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Mål dine resultater - Karin Sloth - Bog

- analyse, evaluering og måling af kommunikation

Bag om Mål dine resultater

Mål dine resultater giver læseren konkret viden om og metoder til at dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation. Bogen består af tre dele: Første del giver læseren indsigt og konkret vejledning i at adskille kommunikationsmål fra forretningsmål, hvilket gør det muligt at måle sammenhæng mellem årsag og virkning. Anden del gennemgår en række undersøgelsesmetoder og evalueringsmodeller. Centralt står en gennemgang af, hvordan man laver et undersøgelsesdesign, som øger bevidstheden om målenes strategiske relevans, hvad man ønsker at få viden om og hvilke metoder man skal bruge. I tredje del får læseren en kort introduktion til de vigtigste af ledelsens styringsværktøjer og et klart billede af, hvordan kommunikationsafdelingerne kan indarbejde måling af kommunikation og eget strategiske arbejde i organisationens overordnede styring. Mål dine resultater henvender sig til kommunikationsstuderende og praktikere, der skal dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759312483
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 232
  • Udgivet:
  • 14. januar 2011
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 170x240x15 mm.
  • Vægt:
  • 647 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Mål dine resultater

Mål dine resultater giver læseren konkret viden om og metoder til at dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation. Bogen består af tre dele: Første del giver læseren indsigt og konkret vejledning i at adskille kommunikationsmål fra forretningsmål, hvilket gør det muligt at måle sammenhæng mellem årsag og virkning. Anden del gennemgår en række undersøgelsesmetoder og evalueringsmodeller. Centralt står en gennemgang af, hvordan man laver et undersøgelsesdesign, som øger bevidstheden om målenes strategiske relevans, hvad man ønsker at få viden om og hvilke metoder man skal bruge. I tredje del får læseren en kort introduktion til de vigtigste af ledelsens styringsværktøjer og et klart billede af, hvordan kommunikationsafdelingerne kan indarbejde måling af kommunikation og eget strategiske arbejde i organisationens overordnede styring. Mål dine resultater henvender sig til kommunikationsstuderende og praktikere, der skal dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation.

Brugerbedømmelser af Mål dine resultater



Find lignende bøger
Bogen Mål dine resultater findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.