Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
Markedsanalyse i teori og praksis af Kenneth Hansen

Markedsanalyse i teori og praksis - E-bog

Bag om Markedsanalyse i teori og praksis

Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter. Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges. Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære. Opbygningen er i hovedtræk som følger: * Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl.a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces * Statistiske test i markedsanalysen * Den kvantitaative markedsanalyse * Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser * Rapportering og økonomi

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776757083
  • Udgivet:
  • 11. Marts 2011
  • 461,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • Straks på e-mail
Eller spar samlet 13%
og få fri lytning og læsning oveni
  • 401,95 kr.

Forudsætter Tales Premium (ingen binding)
14 dage gratis og kan opsiges når du vil.
Beskrivelse af Markedsanalyse i teori og praksis
Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter.
Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges. Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære.
Opbygningen er i hovedtræk som følger:

* Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl.a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces

* Statistiske test i markedsanalysen

* Den kvantitaative markedsanalyse

* Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser

* Rapportering og økonomi
Brugerbedømmelser af Markedsanalyse i teori og praksis


Find lignende bøger
Bogen Markedsanalyse i teori og praksis findes i følgende kategorier:
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.