Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing Ethics - George G. (Georgetown University Brenkert - Bog

Bag om Marketing Ethics

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780631214229
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 1. februar 2008
  • Størrelse:
  • 158x239x22 mm.
  • Vægt:
  • 554 g.
  • 2-3 uger.
  • 13. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing Ethics

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity.

Brugerbedømmelser af Marketing Ethics



Find lignende bøger
Bogen Marketing Ethics findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.