Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing Mix Standardisation in International Marketing - Tobias Richter - Bog

- An Empirical Investigation of the Degree of Marketing Programme Standardisation in German Companies and Its Internal and External Correlates

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631388297
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 404
  • Udgivet:
  • 23. april 2002
  • Størrelse:
  • 210x151x21 mm.
  • Vægt:
  • 526 g.
  • 2-4 uger.
  • 7. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Marketing Mix Standardisation in International Marketing



Find lignende bøger
Bogen Marketing Mix Standardisation in International Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.