Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Measurement in Marketing - Bog

Bag om Measurement in Marketing

Measurement in Marketing is built to provide a state-of-the-art discussion of current topics in measurement and deepen readers' appreciation of the fundamental role of measurement in empirical research in marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781800436312
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 12. september 2022
  • Størrelse:
  • 237x161x21 mm.
  • Vægt:
  • 480 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Measurement in Marketing

Measurement in Marketing is built to provide a state-of-the-art discussion of current topics in measurement and deepen readers' appreciation of the fundamental role of measurement in empirical research in marketing.

Brugerbedømmelser af Measurement in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Measurement in Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.