Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Measuring the Impact of Online Media on Consumers, Businesses and Society - Kejo Starosta - Bog

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658367282
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 282
  • Udgivet:
  • 3. marts 2022
  • Udgave:
  • 12022
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 414 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Measuring the Impact of Online Media on Consumers, Businesses and Society



Find lignende bøger
Bogen Measuring the Impact of Online Media on Consumers, Businesses and Society findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.