Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Multichannel Commerce - Manuel Trenz - Bog

- A Consumer Perspective on the Integration of Physical and Electronic Channels

Bag om Multichannel Commerce

This book takes an in-depth look at consumer behavior in the context of multichannel commerce and explores how the convergence of physical and electronic channels influences consumer decision-making in a multichannel environment.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319161143
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 153
  • Udgivet:
  • 24. marts 2015
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 235x155x11 mm.
  • Vægt:
  • 3849 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Multichannel Commerce

This book takes an in-depth look at consumer behavior in the context of multichannel commerce and explores how the convergence of physical and electronic channels influences consumer decision-making in a multichannel environment.

Brugerbedømmelser af Multichannel Commerce



Find lignende bøger
Bogen Multichannel Commerce findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.