Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Multimedier, hypermedier, interaktive medier - Jens F. Jensen - E-bog

Bag om Multimedier, hypermedier, interaktive medier

Antologien handler om computeren som medie, og om de træk der gør computeren til et medie. Men den handler først og fremmest om de træk, der gør computeren til et særligt medie, - og særlig som medie: Computerens karakter af multimedie, hypermedie og interaktivt medie. Gennem sine 13 bidrag forsøger antologien at lægge brikker til et billede af det fremvoksende digitale medielandskab.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788773078273
  • Udgivet:
  • 7. maj 2010
  • Straks på e-mail.

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Multimedier, hypermedier, interaktive medier

Antologien handler om computeren som medie, og om de træk der gør computeren til et medie. Men den handler først og fremmest om de træk, der gør computeren til et særligt medie, - og særlig som medie: Computerens karakter af multimedie, hypermedie og interaktivt medie. Gennem sine 13 bidrag forsøger antologien at lægge brikker til et billede af det fremvoksende digitale medielandskab.

Brugerbedømmelser af Multimedier, hypermedier, interaktive medier



Find lignende bøger
Bogen Multimedier, hypermedier, interaktive medier findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.