Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Multisensuales Marketing. Der Einfluss von olfaktorischen und haptischen Reizen auf den Markenwert - Christian Schneider - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668074415
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 84
  • Udgivet:
  • 20. november 2015
  • Størrelse:
  • 148x210x5 mm.
  • Vægt:
  • 122 g.
  • 2-3 uger.
  • 23. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Multisensuales Marketing. Der Einfluss von olfaktorischen und haptischen Reizen auf den Markenwert



Find lignende bøger
Bogen Multisensuales Marketing. Der Einfluss von olfaktorischen und haptischen Reizen auf den Markenwert findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.