Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering
Når forretningen kommunikereraf Jesper Højberg Christensen Du sparer 12% ift. forlagets pris Spar 12%

Når forretningen kommunikerer - E-bog

- topledelsens nye strategier

Bag om Når forretningen kommunikerer

Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen skære igennem de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner? At balancere i alt dette er den nye strategiske udfordring for topledelsen. Når forretningens kommunikerer giver ledelsen i det private og det offentlige håndfaste anvisninger til, hvordan den skaber strategier på områder, som traditionelt opfattes som ”bløde”. Bogens mange instruktive modeller og eksempler viser skarpe scenarier og giver råd til, hvordan kommunikationsprocesser kan løfte hele organisationen ved at: skærpe brandretning og innovation få sine politiske interesser og relationer udviklet få succes med forandringer Jesper Højberg Christensen punkterer en række myter og udfordrer blandt andet de paradigmer, hvor man i virksomheden tænker medier i stedet for forretning, discipliner i stedet for integration og central styring i stedet for netværk og empowerment. Jesper Højberg Christensen blev udnævnt til adjungeret professor på CBS den 12. maj 2010.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702108514
  • Udgivet:
  • 31. Marts 2011
  • 73,95 kr.
  • 84,00 kr.
  • 10,05 kr. (12%)
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • Straks på e-mail
Eller spar samlet 23% som medlem
  • 64,95 kr.
  • 19,05 kr. (23%)

Forudsætter medlemskab (ingen binding)
1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.
Andre bøger af Jesper Højberg Christensen
Vis alle titler
Beskrivelse af Når forretningen kommunikerer
Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen skære igennem de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner? At balancere i alt dette er den nye strategiske udfordring for topledelsen.

Når forretningens kommunikerer giver ledelsen i det private og det offentlige håndfaste anvisninger til, hvordan den skaber strategier på områder, som traditionelt opfattes som ”bløde”. Bogens mange instruktive modeller og eksempler viser skarpe scenarier og giver råd til, hvordan kommunikationsprocesser kan løfte hele organisationen ved at:

skærpe brandretning og innovation
få sine politiske interesser og relationer udviklet
få succes med forandringer

Jesper Højberg Christensen punkterer en række myter og udfordrer blandt andet de paradigmer, hvor man i virksomheden tænker medier i stedet for forretning, discipliner i stedet for integration og central styring i stedet for netværk og empowerment.

Jesper Højberg Christensen blev udnævnt til adjungeret professor på CBS den 12. maj 2010.
Brugerbedømmelser af Når forretningen kommunikerer


Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Når forretningen kommunikerer findes i følgende kategorier:
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.