Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Nike Culture - Robert Goldman - Bog

- The Sign of the Swoosh

Bag om Nike Culture

Taking the Nike swoosh logo as a point of departure, this study examines how an advertising image works, exposing the psychology, sociology, and culture behind it. The authors describe and deconstruct the themes and structures of Nike advertising, and explore the logic of the sign economy.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761961482
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 29. december 1998
  • Størrelse:
  • 240x199x18 mm.
  • Vægt:
  • 630 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Nike Culture

Taking the Nike swoosh logo as a point of departure, this study examines how an advertising image works, exposing the psychology, sociology, and culture behind it. The authors describe and deconstruct the themes and structures of Nike advertising, and explore the logic of the sign economy.

Brugerbedømmelser af Nike Culture



Find lignende bøger
Bogen Nike Culture findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.