Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Paideia 05 - maj 2013 - Niels Egelund - E-bog

- Tema: Inklusion

Bag om Paideia 05 - maj 2013

I dette nummer af Paideia kan du læse følgende artikler: - Inklusion i Danmark – hvilke konsekvenser har begrebsdefinitioner for den pædagogiske praksis? - Inkludering och skolans osäkerheter – att stödja professionella att lära - Excellens, likvärdighet och fokus på lärande – ett finländskt perspektiv på inkludering - Norsk skole anno 2013: Økende ekskludering under dekke av inkludering? - Vardagsanknytning i biologiböcker - Kommentar: Tid til undervisning og læring – kvantitet og kvalitet Tidsskriftet Paideia har en praksisrettet profil, men holder samtidig et højt akademisk niveau. Tidsskriftet indeholder fagfællebedømte artikler, som omhandler aktuelle temaer fra praksisfeltet, interviews, debatter samt boganmeldelser. Målgruppen er lærere, skoleledere, pædagoger og ledere i børnehaver, pædagogiske konsulenter, studerende, undervisere og forskere. Udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) (University College Nordjylland og Aalborg Universitet), Senter for praksisrettet utdanningsforskning (Høgskolen i Hedmark), Institutionen för pedagogik (Högskolan i Borås) samt Dafolo Forlag. Se www.paideia.no.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788772819235
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 16. maj 2013
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Paideia 05 - maj 2013

I dette nummer af Paideia kan du læse følgende artikler:
- Inklusion i Danmark – hvilke konsekvenser har begrebsdefinitioner for den pædagogiske praksis?
- Inkludering och skolans osäkerheter – att stödja professionella att lära
- Excellens, likvärdighet och fokus på lärande – ett finländskt perspektiv på inkludering
- Norsk skole anno 2013: Økende ekskludering under dekke av inkludering?
- Vardagsanknytning i biologiböcker
- Kommentar: Tid til undervisning og læring – kvantitet og kvalitet
Tidsskriftet Paideia har en praksisrettet profil, men holder samtidig et højt akademisk niveau. Tidsskriftet indeholder fagfællebedømte artikler, som omhandler aktuelle temaer fra praksisfeltet, interviews, debatter samt boganmeldelser. Målgruppen er lærere, skoleledere, pædagoger og ledere i børnehaver, pædagogiske konsulenter, studerende, undervisere og forskere.
Udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) (University College Nordjylland og Aalborg Universitet), Senter for praksisrettet utdanningsforskning (Høgskolen i Hedmark), Institutionen för pedagogik (Högskolan i Borås) samt Dafolo Forlag.
Se www.paideia.no.

Brugerbedømmelser af Paideia 05 - maj 2013



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.