Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Salg og kommunikation - Mette Risgaard Olsen - Bog

- personligt, socialt og internationalt

Bag om Salg og kommunikation

Det moderne, målrettede lærebogsmateriale om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger. Bogen kombinerer den bedste delen af den klassiske trykte lærebog med digitalt undervisningsmateriale i form af videoer, cases mv.   Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg: Kommunikation Persontypologier Forberedelse Salgsteknik Forhandling Datadrevet salg Social selling Kulturforståelse og kulturel selvforståelse Kulturel intelligens i salg Salgsplanlægning Bogen kan med fordel kombineres med online læringsmateriale på portalen salgogkommunikation.hansreitzel.dk, hvor der bl.a. findes videocases og interaktive modeller. Salg og kommunikation er primært udviklet til erhvervsakademierne og er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom. På forlagets site for undervisere findes bl.a. lektionsplan og opgaver til bogen. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702313796
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 25. Januar 2022
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 172x242x18 mm.
  • Vægt:
  • 310 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 10. December 2022
På lager

Online pris

Fordelspris

Beskrivelse af Salg og kommunikation

2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør. Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:   Kommunikation og salg i en online kontekst Den gode pitch Persontypologier og styrkeprofil Mindfulness og digitalt lederskab Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg Forhandling Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet Digitale salgsredskaber og social selling Interkulturelle salgskompetencer Salgsplanlægning   Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.

Forlagets beskrivelse af Salg og kommunikation

2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør.

Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:

 

Kommunikation og salg i en online kontekst
Den gode pitch
Persontypologier og styrkeprofil
Mindfulness og digitalt lederskab
Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg
Forhandling
Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet
Digitale salgsredskaber og social selling
Interkulturelle salgskompetencer
Salgsplanlægning

 

Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.

Brugerbedømmelser af Salg og kommunikation



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.