Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Social Media in the Fashion Industry - Patricia SanMiguel - Bog

Bag om Social Media in the Fashion Industry

This book introduces social network fundamentals in the fashion domain. It addresses the creation of social media marketing plans, highlighting strategic approaches that allow fashion brands to differentiate themselves in the ephemeral and challenging fashion context.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032826578
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 122
  • Udgivet:
  • 7. oktober 2024
  • Størrelse:
  • 157x233x12 mm.
  • Vægt:
  • 226 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Social Media in the Fashion Industry

This book introduces social network fundamentals in the fashion domain. It addresses the creation of social media marketing plans, highlighting strategic approaches that allow fashion brands to differentiate themselves in the ephemeral and challenging fashion context.

Brugerbedømmelser af Social Media in the Fashion Industry



Find lignende bøger
Bogen Social Media in the Fashion Industry findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.