Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Social Media-Marketing - Wirkungsweise und Erfolgskontrolle - Thomas Loehr - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783656324300
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 92
  • Udgivet:
  • 29. november 2012
  • Størrelse:
  • 148x210x6 mm.
  • Vægt:
  • 132 g.
  • 2-3 uger.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Social Media-Marketing - Wirkungsweise und Erfolgskontrolle



Find lignende bøger
Bogen Social Media-Marketing - Wirkungsweise und Erfolgskontrolle findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.