Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Strategic Brand Management - Richard (Professor Emeritus of Marketing and Consumer Research Rosenbaum-Elliott - Bog

Bag om Strategic Brand Management

The only textbook that builds upon the traditional branding models to fully explore the emotional, social, and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780198797807
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 368
  • Udgivet:
  • 3. august 2018
  • Udgave:
  • 4
  • Størrelse:
  • 188x245x18 mm.
  • Vægt:
  • 800 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 5. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Strategic Brand Management

The only textbook that builds upon the traditional branding models to fully explore the emotional, social, and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers.

Brugerbedømmelser af Strategic Brand Management



Find lignende bøger
Bogen Strategic Brand Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.