Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs - R. Srinivasan - Bog

Bag om Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs

This book investigates how strategic marketing is influencing organizations' innovation performance.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811035890
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 131
  • Udgivet:
  • 30. marts 2017
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 155x235x10 mm.
  • Vægt:
  • 3495 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 6. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs

This book investigates how strategic marketing is influencing organizations' innovation performance.

Brugerbedømmelser af Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs



Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.