Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Tak for hjælpen! - Brian Vang - Bog

- En praktisk håndbog til optimering af kundedialog og kundekontakt

Bag om Tak for hjælpen!

‘TAK FOR HJÆLPEN’, er den respons, som kunden giver dig, når kunden har fået god hjælp, og når kunden føler sig godt behandlet. Denne bog er en praktisk håndbog til dig, som arbejder med service. Bogen giver dig konkrete råd og anvisning på, hvordan du skaber gode kundedialoger og kundekontakt, uanset om du arbejder med kunder eller borgere. Der sættes fokus på den aktuelle situation, hvor du enten er i telefonisk kontakt med kunden, eller hvor du står ansigt til ansigt med kunden. Bogen er derfor relevant for dig som f.eks. arbejder i et kundecenter, i borgerservice, er ejendoms- mægler, kørende tekniker, IT-supporter, eller blot møder kunder i andre sammenhænge. Brian Vang, som er forfatter til denne bog, har lyttet til tusindvis af kundedialoger i både den private og offentlige sektor. Han deler i bogen sine erfaringer i forhold til hvad der skaber henholdsvis gode og knapt så gode kundedialoger.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788740469653
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 118
  • Udgivet:
  • 26. juni 2021
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 200x320x18 mm.
  • Vægt:
  • 400 g.
  • 2-4 uger.
  • 16. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Tak for hjælpen!

‘TAK FOR HJÆLPEN’, er den respons, som kunden giver dig, når kunden har fået god hjælp, og når kunden føler sig godt behandlet.
Denne bog er en praktisk håndbog til dig, som arbejder med service. Bogen giver dig konkrete råd og anvisning på, hvordan du skaber gode kundedialoger og kundekontakt, uanset om du arbejder med kunder eller borgere.
Der sættes fokus på den aktuelle situation, hvor du enten er i telefonisk kontakt med kunden, eller hvor du står ansigt til ansigt med kunden. Bogen er derfor relevant for dig som f.eks. arbejder i et kundecenter, i borgerservice, er ejendoms- mægler, kørende tekniker, IT-supporter, eller blot møder kunder i andre sammenhænge.
Brian Vang, som er forfatter til denne bog, har lyttet til tusindvis af kundedialoger i både den private og offentlige sektor. Han deler i bogen sine erfaringer i forhold til hvad der skaber henholdsvis gode og knapt så gode kundedialoger.

Brugerbedømmelser af Tak for hjælpen!



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.