Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The Branded Mind - Erik Du Plessis - Bog

- What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

Bag om The Branded Mind

Explore the developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies, including personality, consumer behaviour, decision making and market segmentation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749461256
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 3. februar 2011
  • Størrelse:
  • 166x243x22 mm.
  • Vægt:
  • 568 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Branded Mind

Explore the developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies, including personality, consumer behaviour, decision making and market segmentation.

Brugerbedømmelser af The Branded Mind



Find lignende bøger
Bogen The Branded Mind findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.