Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The Fundamentals of Hospitality Marketing - Steve (University of Salford) Mawson - Bog

Bag om The Fundamentals of Hospitality Marketing

Suitable for students on degree - and diploma-level courses in leisure and tourism, this title features a section related to the hospitality industry through the use of examples.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780826448323
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 116
  • Udgivet:
  • 6. juli 2000
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 137x214x8 mm.
  • Vægt:
  • 170 g.
  • 2-4 uger.
  • 18. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Fundamentals of Hospitality Marketing

Suitable for students on degree - and diploma-level courses in leisure and tourism, this title features a section related to the hospitality industry through the use of examples.

Brugerbedømmelser af The Fundamentals of Hospitality Marketing



Find lignende bøger
Bogen The Fundamentals of Hospitality Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.