Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The Future of Charity Marketing - Bog

Bag om The Future of Charity Marketing

Drawing upon the research in the Editors first book Charity Marketing: Contemporary Issues, Research and Practice, this volume focuses on how charities can prepare for the future through sharing big ideas and examples of best practice.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032500713
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 230
  • Udgivet:
  • 7. november 2024
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 640 g.
  • 2-4 uger.
  • 24. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Future of Charity Marketing

Drawing upon the research in the Editors first book Charity Marketing: Contemporary Issues, Research and Practice, this volume focuses on how charities can prepare for the future through sharing big ideas and examples of best practice.

Brugerbedømmelser af The Future of Charity Marketing



Find lignende bøger
Bogen The Future of Charity Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.