Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Using Creativity and Data in Marketing - Tom Ollerton - Bog

Bag om Using Creativity and Data in Marketing

Understand how to harness data to drive creativity in your marketing, creating data-informed, imaginative campaigns that have real-world impact.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781398619272
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 3. juni 2025
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Kan forudbestilles.
  • 3. juni 2025
  • Bogen kan først forudbestilles 6 måneder før udgivelsesdatoen

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Using Creativity and Data in Marketing

Understand how to harness data to drive creativity in your marketing, creating data-informed, imaginative campaigns that have real-world impact.

Brugerbedømmelser af Using Creativity and Data in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Using Creativity and Data in Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.