Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Using Lacuna Theory to Detect Cultural Differences in American and German Automotive Advertising - Erika Grodzki - Bog

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631393628
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 188
  • Udgivet:
  • 11. december 2002
  • Størrelse:
  • 210x151x14 mm.
  • Vægt:
  • 256 g.
  • 2-3 uger.
  • 21. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Using Lacuna Theory to Detect Cultural Differences in American and German Automotive Advertising



Find lignende bøger
Bogen Using Lacuna Theory to Detect Cultural Differences in American and German Automotive Advertising findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.