Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Guerrilla Marketing for the New Millennium - Jay Conrad Levinson - Bog

Bag om Guerrilla Marketing for the New Millennium

The Internet is the ultimate guerrilla battlefield, according to the bestselling author of ""Guerrilla Marketing."" His newest book provides the definitive place to get started, where readers will find an easy-to-follow, step-by-step plan for launching a ""guerrilla attack.""

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781933596075
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 136
  • Udgivet:
  • 15. september 2005
  • Størrelse:
  • 152x8x229 mm.
  • Vægt:
  • 209 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Guerrilla Marketing for the New Millennium

The Internet is the ultimate guerrilla battlefield, according to the bestselling author of ""Guerrilla Marketing."" His newest book provides the definitive place to get started, where readers will find an easy-to-follow, step-by-step plan for launching a ""guerrilla attack.""

Brugerbedømmelser af Guerrilla Marketing for the New Millennium



Find lignende bøger
Bogen Guerrilla Marketing for the New Millennium findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.