Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering

Salg og marketing

Her finder du spændende bøger om Salg og marketing. Nedenfor er et flot udvalg af over 107 bøger om emnet.

Vis mere
Filter
Filter
Bogtype
  • (107)
  • (14)
  • (2)
Format
  • (60)
  • (24)
  • (14)
  • (8)
  • (7)
  • (6)
  • (2)
Sprog
  • (95)
  • (10)
  • (1)
  • (1)
Pris
DKK
Bedømmelse
  • (4)
  • (4)
  • (4)
  • (4)
  • (4)
Serie
  • (1)
Tag
  • (11)
  • (7)
  • (6)
  • (5)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (3)
  • (3)
Vis mere
Sorter efterSorter Populære
  • - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
    af Morten Münster
    116,95 - 228,95 kr.

    Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Morten Münster omsætter de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

  • - Indholdsstrategi for sociale medier
    af Astrid Haug
    231,95 kr.

    "Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

  • af Jakob Hebsgaard, Anders Hingeberg & Camilla Kjærsgaard Pedersen
    438,95 kr.

    Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

  • af Frank Bettger
    215,79 kr.

    Hvis du er sælger, eller godt kunne tænke dig at leve af at være sælger, så kan det altså godt betale sig at få fingrene i "En sælgers vej til succes". Denne bog giver dig alle de råd, du har brug for i dit arbejde. Uanset om du sælger huse, annoncer, IT, design, ideer eller noget helt andet, er denne bog til dig. Den vil gi dig anvisninger, eksempler og på inspirerende vis hjælpe til fremgang i dit salgsarbejde og dit forhold til andre mennesker. Uanset om du står overfor at skulle arbejde professionelt med salg, er erfaren sælger eller ønsker at forstå, hvordan du opnår succesrigt salg, vil Bettger’s erfaringer og anbefalinger være guld værd for dig. Når du har læst bogen vil du forstå ”kraften af ​​entusiasme” – ”sådan overvinder du frygt” – ”sådan skaber du troværdighed omkring dit produkt og budskab”, ”nøgleordet for at gøre en skeptisk klient til en entusiastisk køber” - ”den hurtigste måde at vinde tillid”, sådan leverer du et overbevisende salgsbudskab - til ”syv gyldne regler for at lukke et salg " Bogens forfatter deler de sælgende hemmeligheder, der førte til uovertruffen succes og berømmelse som en af ​​de højest betalte sælgere i Amerika!! Han deler instruktive anekdoter og trinvise retningslinjer for, hvordan man udvikler stil, ånd og tilstedeværelse af en vindende sælger. Efter udgivelsen er bogen blevet anerkendt i hele verden som et af de absolut vigtigste værker til at forstå og eksekvere professionelt salg. Her hjemme i Danmark er bogen nu udgivet i 11. oplag. En sælgers bibel til sælgere og forretningsfolk der vil forså kunsten at opnå succesrigt salg.

  • af Rasmus Houlind
    378,95 kr.

    Denne bog er en guide til dig, der ønsker at udvikle din virksomhed og anvende digitale medier og data i orkestreringen af den perfekte omnichanneloplevelse for hver enkelt kunde. Hvis du synes, at I betaler for mange penge til Adwords, at det er svært at være relevant over for dine kunder, og at du ikke rigtigt kan trænge igennem på direktionsgangen med din omnichannelvision, så er dette den rigtige bog for dig. Bogen giver dig baggrunden og forståelsen for de 6 discipliner inden for Omnichannel Marketing, og hvordan du driver disse på mere og mere kundecentreret facon. Modellen Kundemålskiven giver dig et visuelt overblik over, hvor langt din organisation er i arbejdet med Omnichannel, og hvad barriererne er for det videre arbejde hermed.

  • - De små spor der afslører store trends
    af Martin Lindstrom
    231,95 kr.

    Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.

  • af Poul K. Faarup, Birgitte Nygaard Alexandersen, Susanne Meldgaard & mfl.
    342,95 kr.

    Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation.Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse.FYSISK udgave er udsolgt. Køb i stedet ibog: https://hansreitzel.dk/soeg/markedskommunikation-(i-bog)-i-bog-41994-9788741268514I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7).Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer:• intern kommunikation (kapitel 8)• awareness (kapitel 9)• engagement (kapitel 10)• action (kapitel 11)• loyalitet (kapitel 12).Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen.Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige. 

  • - Hvordan man sælger med større udbytte, troværdighed og professionalisme ved at konkurrere på VÆRDI frem for pris
    af Tom Reilly
    245,95 kr.

    Gennemprøvede metoder til at komme bag om prisen og give dine kunder den værdi, de ønsker.PRISOVERVEJELSER er den største, enkeltstående barriere for opnåelse af succes for de fleste sælgere. Men i modsætning til hvad du måske tror, er det ikke kunderne, der bekymrer sig mest om prisen.Det er sælgerne.Værdibaseret salg viser, hvordan du i dit salgsarbejde kan fjerne fokus fra prisen og skabe løsninger, der fjerner kundernes bekymringer, idet du giver dem den værdi, de forventer. En ligefrem, afprøvet salgsmetode over for kunder via den naturlige værdi, der ligger i hele din produktpakke - dit produkt, din virksomhed og den personlige opmærksomhed, som kun du kan give. Det beskrevne strategiske program gør det muligt for dig:- at lægge dig fast på kundens faktiske behov - ikke din opfattelse af disse behov.- at opfange kundens signaler for på baggrund heraf at fastslå de fordele, han eller hun ønsker.- hurtigt og effektivt at forbedre såvel dit salg som dit gensalg.Nutidens bedste sælgere har succes i kraft af, at alle skifter fokus, både kunderne og de selv, fra den pris, der betales, til den værdi, der leveres. Lad værdibaseret salg vise dig, hvordan du kan følge trop som topsælger ved at se bag om prisen for proaktivt at fremhæve såvel den opfattede som den faktiske værdi af den komplette produktpakke, du tilbyder, idet prisen overgår fra at være et altdominerende spørgsmål til en vigtig, men sekundær overvejelse.

  • af Rolf Høegh
    242,95 kr.

    Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater.

  • - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    af Søren Bechmann
    231,95 kr.

    Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser

  • - Når salget er komplekst og sælgeren ekspert
    af Jens Lassen
    356,95 kr.

    Salg er som et håndværk: det kan læres. Og jo mere værktøj man har i værktøjskassen, desto bedre kan man udføre sit arbejde. Salg af rådgivning og serviceydelser giver sælgeren bedre muligheder for at vælge den rigtige løsning, når han skal gennemføre et salg. Salg af rådgivning og serviceydelser fokuserer især på det proaktive salg. Mange af bogens værktøjer og principper også bruges i forbindelse med butikssalg i brancher hvor eksperten indtager samme ekspertrolle som ved salg af rådgivning og serviceydelser. Af eksempler kan nævnes salg af elektronik, vin, køkkener og badeværelser etc., autoværksteder og lignende. Efter et indledende kapitel hvor forskellen mellem salg af fysiske produkter og rådgivning og serviceydelser fastslås, følger fem kapitler hvor nogle af de fundamentale forudsætninger for succesfuldt salg gennemgås: forståelsen for kunders købsproces, værdiskabelsen som det grundlæggende element i salg, tillidens betydning i det rådgivende salg samt en gennemgang af kommunikation og forskellige persontyper. Herefter introduceres hovedfokus, selve kundemødet, i et kapitel om salgets struktur, inden mødets forskellige faser gennemgås i hver deres kapitel. Afslutningsvist er et kapitel omkring salgsplanlægning og personlig effektivitet samt et kapitel om fremtidens digitale salgstrends ligesom der i appendiks behandles et par særlige emner i form af skriftlig kommunikation samt rådgivning på tværs af kulturforskelle. Bogen er først og fremmest rettet uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, financial controller, serviceøkonom etc. Men den kan også bruges som supplerende læsning på andre retninger som hospitality management og transport- og logistikøkonom, samt på flere akademiuddannelser fx salgspsykologi og grundlæggende salg samt diplomfaget salg i praksis. 

  • - Hvorfor skulle jeg købe noget af dig?
    af Mogens Weinreich
    178,95 kr.

    Kan du blive en endnu bedre sælger? Svaret er et rungende ja! Hvis du vil. Glem for et øjeblik alt om salgsværktøjer og adfærd, og tag med bogen på en rejse ind i dig selv. Herinde finder du det, der kan gøre dig til morgendagens vinder . Her har du de egenskaber, du bruger til at sælge. Her er både årsagerne til dine succeser, og når du desværre taber. Kan du forestille dig, hvad der sker, når du gør noget ved dette? Du bliver en endnu bedre sælger I bogen finder du: En grundig trin-for-trin salgsproces, du kan bruge med det samme.12 spændende salgscases med læring og indsigt Følg 7 sælgere, der rejser ind i sig selv,får ny indsigt og udvikler sig markant . Og endelig en unik udviklings Guide med gode råd til,hvordan du bliver endnu bedre. ”Mange bøger læses ikke til ende. Det fortjener denne bog Brug den, skriv noter i den, hiv sider ud du skal bruge, køb flere eksemplarer og del med andre, som også vil nyde godt af at vokse og udvikle sig” Direktør Peter Hindkjær, Salesforce1.

  • - How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World
    af Morten Münster
    231,95 kr.

    "Jytte fra Marketing" på engelsk (in english). With more than 50,000 copies sold in Denmark, this book has been on the bestseller list since its publication in 2017. Barack Obama used a secret competitive advantage to win two elections. Companies such as Google, Amazon and Novo Nordisk use the same insight to stir up innovation, increase compliance, improve the work environment and sell more products. And successful management groups in the C20 index have started using it as their preferred strategy. But what kind of insight are we talking about here? The answer is – behavioural design. Because people in the real world don’t actually behave like the people we build all our usual strategies for. We are opposing human biology and psychology when we insist that good arguments, burning platforms, classic change management, pamphlets, campaigns, and joint meetings are the way to go. Obama, Google and all the rest have instead opted to use an evidence-based approach to change behaviour, and when you’ve read I’m Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day, you can adopt this approach as well. In his book, Morten Münster has converted 40 years of research in human behaviour into an easily accessible method composed of four steps – a helping hand to all managers and employees who are thirsting for alternatives to conventional means. Language is in English.

  • af Klaus Fog, Christian Budtz & Philip Munch
    328,95 kr.

  • af Christian Jantzen, Mikael Vetner & Julie Bouchet
    259,95 kr.

    Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

  • - Guide til effektiv kommunikation
    af Malene Bjerre
    153,95 kr.

    Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted. I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen. Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det. Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner: "Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

  • - og find din egen vej
    af Nicolai Jacques Sørensen
    442,95 kr.

    FORSTÅ SALG er den første lærebog på dansk, der giver læseren et overblik over de mest anvendelige metoder til at opnå et salg. Bogens udgangspunkt er, at der ikke er én rigtig måde at sælge på. Det afgørende er derimod at finde den metode, der i situationen er rigtig for sælgeren, for virksomheden og for den konkrete kunde.Bogen introducerer til en række salgsmetoder og tilgange:• Klassiske salgsmetoder• Løsningssalg• Udfordrende salg (Challenger-salg)• Pitching-tilgangen• Pipeline-tilgangen• PorteføljeperspektivetDe har hver deres egenskaber, der kan bruges alene eller i kombination med andre metoder.Beslægtede discipliner skaber værdi inden for salg, og bogen indeholder derfor også en gennemgang af de væsentligste discipliner, der har indflydelse på salget: forretningsforståelse, psykologi, kulturforståelse og kommunikation. Alt sammen redskaber, der kan hjælpe sælgeren til at nuancere sin forståelse af kunden, opgaven og ikke mindst de metoder, der knytter sig til hver af ovenstående salgstilgange. Formålet er at skabe forståelse, ikke alene for de enkelte metoder, men også for sammenhængen, hvori de indgår.FORSTÅ SALG giver den kommende sælger kendskab til de mange forskellige tilgange til salg og giver den erfarne sælger ideer til, hvordan de forskellige tilgange kan udnyttes sammen. Samtidig præsenteres viden om salg med udgangspunkt i de oftest skjulte underliggende præmisser og logikker, der uvægerligt har betydning for sælgeren og udfaldet af salget – ofte uden sælgerens kendskab, endsige opmærksomhed på det.Lærebogen kan bruges på alle videregående merkantile uddannelser, hvor salg indgår som en selvstændig disciplin.

  • - Tiltræk de kunder, du gerne vil have, og styrk deres tillid, så de køber af dig igen og igen
    af René Hjetting
    145,95 - 247,95 kr.

    Denne bog lærer dig at tiltrække de kunder, du gerne vil have, og styrke deres tillid, så de køber af dig igen og igen. – Og ikke på den anmassende og ‘supersælgende’ facon, som kendetegner traditionel marketing, men uden på nogen måde at være irriterende. Tværtimod vil dine kunder værdsætte det, du tilbyder, og du vil have det godt med dig selv imens. Opbyg dit publikum er en håndbog i markedsføring for selvstændige. Med udgangspunkt i det, du allerhelst vil arbejde med, og de kunder, du allerhelst vil have, lærer du at tiltrække netop de kunder, så de køber af dig igen og igen. Bogen er et idékatalog, propfyldt med tips, tricks og vejledninger i de forskellige faser af din markedsføring, så du kan udvælge lige de områder, du har brug for hjælp til. Samtidig er bogen en generel indføring i tillidsbaseret markedsføring. Du lærer, hvordan du opbygger det helt rigtige publikum uden at være påtrængende, og hvordan du skaber sammenhæng i din markedsføring. Trin for trin lærer du, hvordan du får dine drømme-kunder ind i din forretning og skaber langtidsholdbare relationer til gavn for såvel dig som dine kunder.

  • - Teori og praksis
    af Jens Graff
    399,95 kr.

    Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne. Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis. Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller. Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler.

  • af Nana Gaardboe Dall & Katrine Thielke
    191,39 kr.

    Sidder du med brugere på de sociale medier som er vrede eller frustrerede? Og mangler du redskaber til at håndtere situationen? Ved at læse bogen "Når tasterne taler", får du en forståelse af konflikterne på de sociale medier, hvorfor de opstår og hvordan du kan håndtere dem. Du får også et godt indblik i hvad dine brugere i virkeligheden efterspørger, og hvad der virker når bølgerne går højt i kommentarsporet. Bogen giver dig praktiske og implementerbare redskaber, der har afsæt i solid viden fra det konfliktteoretiske felt, samt det digitale univers. Desuden får du et indblik i DSBs arbejde med vores metoder og den gevinst de har haft ved at arbejde med dem. Det får du: En række praktiske metoder og modeller, som du kan bruge med det samme i dit arbejde med sociale medier - eller skriftlig kommunikation i det hele taget Den konflikteoretiske baggrund for at konflikter opstår så hurtigt på sociale medier Forståelse for blandingen af den skriftlige og mundtlige kommunikation, som er noget særligt for sociale medier En gennemgang af en håndfuld andre tilgange til at arbejde med moderation på sociale medier Bogen er skrevet til kommunikationspraktikere og social media managers, som arbejder for virksomheder, organisationer eller medier. Men privatpersoner kan også have glæde af metoderne i bogen.

  • af Kim Buch-Madsen
    225,29 kr.

    Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her. I denne bog får du en samlet, kort og præcis beskrivelse af de 45 vigtigste marketingmodeller, hvad de kan bruges til og hvor de har deres svagheder. Bogen er skrevet til den brugssituation, du står i, når du overvejer en model i en studieopgave eller en praktisk arbejdsopgave. Derfor er alle modeller beskrevet efter samme skabelon, nemlig hvad handler modellen om? Hvad kan du bruge modellen til? Og hvilke mangler og svagheder har modellen?Marketingmodeller er skrevet af et team af eksperter med mange års erfaring i marketingprofessionen og særlig erfaring med de modeller, de har skrevet om. Modeller er forenklinger af den virkelige verden, de indgår i en teoretisk sammenhæng, har et forskningsmæssigt grundlag og spiller naturligt sammen med andre modeller og teorier. Derfor fungerer Marketingmodeller bedst sammen med en god marketinggrundbog eller som håndbog til dig med en vis praksiserfaring.Bag bogen står et stærkt forfatterteam med nogle af landets dygtigste forskere og formidlere på feltet. De tæller Ole E. Andersen, Birgitte Grandjean, Christian Grandjean, Heidi Hansen, Niels Kühl Hasager, Svend Hollensen, Sine Nørholm Just, Jan Kyhnau, David Juul Ledstrup, Michael Sjørvad, Kim Skjoldborg og Kim Buch-Madsen.

  • af Ole E. Andersen
    312,95 - 322,95 kr.

    Forstå forbrugerne er den første danske bog, der med en marketing-synsvinkel strukturerer, analyserer og forklarer forbrugernes opfattelse af verden, deres motiver, holdninger og adfærd. Fra valg af mærke eller butik til køb af hus eller bil. Denne forståelse vil give et bedre grundlag for beslutninger om fremtidige markedsføringsaktiviteter på de stadigt mere dynamiske markeder med stigende medieudbud og bevidste forbrugere.

  • af Søren Bechmann & Mette Mikkelsen
    442,95 kr.

    Alt for længe har alt for mange organisationer været fokuseret på interne processer, strømlinede og optimerede værdikæder. Mange har stået med hovedet langt inde i maskinrummet og har fuldstændig overset, hvilken del af kroppen der er vendt ud mod resten af verden – mod blandt andet brugere, kunder, patienter og borgere.Der er behov for at løfte blikket og for en ny tilgang til service, hvor beslutninger træffes med afsæt i værdiskabende brugerrejser, og ikke mindst for en tilgang, hvor værdi skabes med afsæt i en betragtning af problemer, udfordringer, muligheder, ydelser og oplevelser fra brugernes perspektiv. Der er brug for at se på verden med andre øjne, så brugernes reelle problemer, behov og ønsker afdækkes, og løsninger designes med afsæt i en forståelse for, hvorfor brugerne gør det, de gør, siger det, de siger og føler det de føler. Og hvor man samtidig minimerer det spild, der repræsenteres i flertallet af de dårlige løsninger, som oversvømmer markedet i dag.Søren Bechmann og Mette Mikkelsen har skrevet en bog om service, design og servicedesign, som introducerer en ny logik og et andet blik på serviceydelsen. Der lægges vægt på definitionen af serviceydelsens natur samt en grundig beskrivelse af designprocessen og de faktorer, der spiller ind, når man designer serviceydelser.  Derudover gennemgås blandt andet forretningsmodeller, service blue print, designdefinitioner, servicedesignprincipper samt perspektiver på udviklingsopgaven.

  • af Hanne Wick & Dorthe Klyvø
    235,95 kr.

    Hvordan laver man en markedsføringsplan?Hvad kan jeg bruge de sociale medier til?Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve?Hvordan kan jeg bruge PR i min markedsføring? Disse og mange andre helt grundlæggende spørgsmål finder man svar på i Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder. Det er målet med bogen at hjælpe indehavere af mindre virksomheder til at bruge både tid og penge bedst muligt i forhold til markedsføringen.Markedsføringshåndbogen giver de helt basale, hands-on og grundlæggende redskaber, der klæder læseren på til selv at løse opgaverne, men også til at blive en dygtig indkøber, når der skal købes hjælp til de opgaver, man ikke selv har lyst, tid eller kompetencer til at løse. Med Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder får man både en praktisk gør-det-selv-bog, et let forståeligt opslagsværk og en kilde til inspiration.

  • - A Business Model for Medical Technologies and Medical Devices
    af Marianne Rosager & Charlotte Bruun Piester
    399,95 kr.

    MedTech Marketing is for anyone who wants to make a difference within the MedTech industry(MedTech is short for medical devices and medical technologies).“What does it take to be successful in the MedTech industry?” Seeking to answer this question, the book presents a business model, theory, concrete action plans, real-life case stories, best-in-class examples, alongside viewpoints from industry experts.MedTech Marketing is a new discipline, but a highly necessary one. Time to market, sales curves and staying ahead of the competition are all becoming more challenging and complex, due to: increased regulatory demands and changing payer structures pressure on healthcare expenditures and reimbursement the need for highly specialised competencies and value-based evidence the need for optimal digital and analogue considerations in the marketing mix universal and intense competition.All of these are costly elements that require strict focus and careful prioritisation.If you are looking for a clear, straightforward, cost-efficient and structured process, this book offers a new MedTech model that addresses the industry’s challenges by guiding you all the way from idea generation to market success.“The unique feature of this book is the complete presentation of how MedTech products come to life, from idea to design, development, testing, documentation and through to marketing and success.” Henrik Harboe, entrepreneur and medical doctor“The book puts MedTech in the spotlight, contributing to the creation of a common language that the industry in general lacks ... Case studies throughout the book put the many topics into context in a constructive way.” Niels Ole Andersen, regulatory expert 

  • - Strategi og taktik for topledere på sociale medier
    af Troels Johannesen
    158,95 - 230,95 kr.

    I disse år ser vi øgede krav til, at virksomheder og organisationer bidrager positivt til samfundet og deltager i den offentlige debat. Det stiller høje krav til organisationers og toplederes kommunikation. Samtidig har moderne topledere i dag i høj grad brug for at kommunikere i øjenhøjde med kunder, medarbejdere, medlemmer, medier og andre interessenter. Topledere skal kunne kommunikere personligt og troværdigt med holdninger og klare værdier for at trænge igennem og styrke organisationens omdømme og toplederens eget ledelsesrum. Og sociale medier er genvejen hertil. Del dig stærkere er toplederens inspiration til at komme i gang eller til at justere sin kommunikation på sociale medier. I bogen giver en række af de mest markante danske topchefer på sociale medier deres erfaringer videre, og du får cases, eksempler, øvelser og en række gode råd af både praktisk, taktisk og strategisk karakter. Når du har læst bogen, er du klar til at begynde din rejse ud i de sociale medier, hvor du bruger din stemme og deler på sociale medier for at være en stærkere leder.

  • - videregående uddannelser
    af Henrik Lindberg, Ezio Pillon & Nana Emilie Grew
    389,94 kr.

    Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser. Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler.KLIK HER FOR AT HENTE BOGENS FIGURERTværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervsrettede kommunikation, offline såvel som online. Online kommunikation udgør takket være digitaliseringen en stor del af markedskommunikationen, og i kommunikationsafdelingernes daglige praksis indgår offline og online kommunikation i en symbiose på tværs af medier, platforme og kanaler.Bogens forfattere giver en opdateret, sammenhængende, praksisnær samt teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab, men et komplekst fagområde i hele forløbet fra strategi til konkret kampagne.I bogen gennemgår forfatterne både digital og analog kommunikation. Efter en gennemgang af relevante teorier, gennemgår bogen bl.a. traditionelle og digitale kanaler (fx content og influencer marketing), kommunikationsstrategier, medieplanlægning, webdesign, SEO, SEM, analyse og effektmålinger. Undervisere kan finde supplerende materialer på forlagets undervisersitet, bl.a. forslag til, hvordan man kan arbejde med implementering, dvs. kommunikationsplanen i praksis.  Ezio Pillon er cand.mag. fra Københavns Universitet. Han er lektor på Cphbusiness i bl.a. digital marketing og ekstern lektor på Københavns Universitet i bl.a. tværmedial kommunikation samt konsulent indenfor visuel identitet.Nana Emilie Grew er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008. Hun er lektor på Cphbusiness og ekstern lektor på Københavns Universitet og underviser primært i digital marketing, e-handel og tværmedial kommunikation.Henrik Lindberg er cand.mag. fra SDU, IAA i international markedskommunikation og selvstændig kommunikationsrådgiver. Han har mange års erfaring som tekstforfatter, strategisk planner og konceptudvikler fra mediebranchen, har skrevet flere lærebøger og fungerer desuden som underviser og censor i en række kommunikationsfag.

  • - Bog om salg og markedsføring på Amazon
    af Jonas Kapper
    247,95 kr.

    Amazon er den eneste platform, hvor du kan gøre dine produkter tilgængelige for millioner af købeklare kunder på en gang. Med over 300 millioner daglige kunder, er Amazon din bedste samarbejdspartner i udlandet. Når du har læst med denne bog, så ved du alt det, som gør at du kan sælge og markedsføre dine produkter på Amazon.Amazon er verdens største eCommerce platform med mere 197 millioner månedlige besøgende verden over. Potentialet er enormt, hvis du griber markedspladsen rigtigt an.Forstå en platform, hvor kunderejsen, funktionerne og forbrugerne er forskellige fra dem på din egen webshop. Du skal sælge dit produkt, ikke bare gøre det online.På et marked, en platform og for en forbruger, der kan være vidt forskellig fra det du kender til, skal du have det rette værktøj i din værktøjskasse. Du skal kunne forstå forbrugeren, din data og dit produkts kontekstuelle placering i kunderejsen. Har du ikke det, vil du føle dig som en dansker i en provinsby i Kina, hvor ingen snakker engelsk.

  • - Global Expansion in the Software Industry on a Small Budget
    af Hans Peter Bech
    157,95 kr.

    Going Global on a Shoestring behandler udfordringerne for den lille og mellemstore virksomhed i forbindelse med global ekspansion i softwareindustrien. Den giver tips og tricks til, hvordan det gode produkt kan finde internationale kunder, når man kun råder over et lille budget. Bogen er på Engelsk.

  • - Facebook og LinkedIn
    af Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm & Alberte Hall
    238,95 kr.

    Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.KLIK HER FOR AT HENTE TILHØRENDE FIGURERBogen indeholder blandt andet: de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring principperne for influencer-markedsføring metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksemplerBogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.