Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Guerrilla Marketing on the Front Lines - Jay Conrad Levinson - Bog

Bag om Guerrilla Marketing on the Front Lines

Real life examples from the top Guerrilla Marketers that illustrate the most effective and profit producing marketing tactics for getting new customers. This is the first book of its kind from the bestselling marketing series in history.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781600373770
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 444
  • Udgivet:
  • 1. august 2008
  • Størrelse:
  • 156x24x234 mm.
  • Vægt:
  • 670 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Guerrilla Marketing on the Front Lines

Real life examples from the top Guerrilla Marketers that illustrate the most effective and profit producing marketing tactics for getting new customers. This is the first book of its kind from the bestselling marketing series in history.

Brugerbedømmelser af Guerrilla Marketing on the Front Lines



Find lignende bøger
Bogen Guerrilla Marketing on the Front Lines findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.