Udvidet returret til d. 31. januar 2025

International Marketing - Daniel W. Baack - Bog

Bag om International Marketing

Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781506389226
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 672
  • Udgivet:
  • 4. december 2018
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 266x199x32 mm.
  • Vægt:
  • 1548 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af International Marketing

Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.

Brugerbedømmelser af International Marketing



Find lignende bøger
Bogen International Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.