dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Market Research and Statistics - Kenneth Hansen - Bog

- International Marketing and Sales

Bag om Market Research and Statistics

Market Research and Statistics er bind 2 i serien International Marketing and Sales. En væsentlig forudsætning for valg af de rigtige markedsføringsstrategier og udarbejdelse af de gode marketingplaner er, at man har viden og information. Meget information samles ind ved hjælp af eksterne datakilder, men ofte må man foretage egne undersøgelser – markedsanalyser. Med dette andet bind i serien International Marketing and Sales sætter vi fokus på markedsanalyseprocessen, og vi gennemgår de væsentlige elementer i indsamling af information – både primære og sekundære data, kvalitative og kvantitative data, udarbejdelse af spørgeskemaer og svarskalaer, databehandling samt en udførlig gennemgang af statistiske metoder og værktøjer. Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på de to første semestre, men kan nemt bruges på andre uddannelser.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776757694
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 182
  • Udgivet:
  • 30. Juni 2010
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 174x241x12 mm.
  • Vægt:
  • 400 g.
  • dk-flag   FØDSELSDAGSUDSALG   dk-flag
  På lager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Forventet levering: 23. April 2024

Beskrivelse af Market Research and Statistics

Market Research and Statistics er bind 2 i serien International Marketing and Sales.
En væsentlig forudsætning for valg af de rigtige markedsføringsstrategier og udarbejdelse af de gode marketingplaner er, at man har viden og information. Meget information samles ind ved hjælp af eksterne datakilder, men ofte må man foretage egne undersøgelser – markedsanalyser.
Med dette andet bind i serien International Marketing and Sales sætter vi fokus på markedsanalyseprocessen, og vi gennemgår de væsentlige elementer i indsamling af information – både primære og sekundære data, kvalitative og kvantitative data, udarbejdelse af spørgeskemaer og svarskalaer, databehandling samt en udførlig gennemgang af statistiske metoder og værktøjer.
Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på de to første semestre, men kan nemt bruges på andre uddannelser.

Brugerbedømmelser af Market Research and Statistics



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.