Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing 2.0 - Gerald Corbae - Bog

- Strategies for Closer Customer Relationships

Bag om Marketing 2.0

This book analyses the enduring changes that the world of marketing is undergoing and presents the four most important new concepts: holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing, and multi-channel marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642055515
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 154
  • Udgivet:
  • 15. december 2010
  • Udgave:
  • 12003
  • Størrelse:
  • 155x235x8 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing 2.0

This book analyses the enduring changes that the world of marketing is undergoing and presents the four most important new concepts: holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing, and multi-channel marketing.

Brugerbedømmelser af Marketing 2.0



Find lignende bøger
Bogen Marketing 2.0 findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.