Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The influence of network peer pressure on entrepreneurial intentions - Nathalie Wilk - Bog

Bag om The influence of network peer pressure on entrepreneurial intentions

Table of contents 1 Abstract 2 Introduction 3 Main part 3.1 Term definition 3.2 Research question 3.3 Theoretical background 3.4 Derived propositions 3.5 Method 3.5.1 Independent variable: network at CDTM 3.5.2 The chosen case studies 3.6 Results 4 Conclusion 4.1 Discussion 4.2 Limitations & Future Research 5 References 6 Appendix

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783668475205
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 24
  • Udgivet:
  • 14. juli 2017
  • Udgave:
  • 17001
  • Størrelse:
  • 148x3x210 mm.
  • Vægt:
  • 51 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The influence of network peer pressure on entrepreneurial intentions

Table of contents
1 Abstract
2 Introduction
3 Main part
3.1 Term definition
3.2 Research question
3.3 Theoretical background
3.4 Derived propositions
3.5 Method
3.5.1 Independent variable: network at CDTM
3.5.2 The chosen case studies
3.6 Results
4 Conclusion
4.1 Discussion
4.2 Limitations & Future Research
5 References
6 Appendix

Brugerbedømmelser af The influence of network peer pressure on entrepreneurial intentions



Find lignende bøger
Bogen The influence of network peer pressure on entrepreneurial intentions findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.