Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Understanding Social Media and Entrepreneurship - Bog

- The Business of Hashtags, Likes, Tweets and Stories

Bag om Understanding Social Media and Entrepreneurship

Despite the widespread cultural and social effects of social media in the way people communicate and interact, little research has addressed the role of social media in entrepreneurship.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030434557
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 218
  • Udgivet:
  • 4. juni 2021
  • Udgave:
  • 12020
  • Størrelse:
  • 155x235x0 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Understanding Social Media and Entrepreneurship

Despite the widespread cultural and social effects of social media in the way people communicate and interact, little research has addressed the role of social media in entrepreneurship.

Brugerbedømmelser af Understanding Social Media and Entrepreneurship



Find lignende bøger
Bogen Understanding Social Media and Entrepreneurship findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.