Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Kundeservice

Her finder du spændende bøger om Kundeservice. Nedenfor er et flot udvalg af over 6 bøger om emnet.
Show more
Filter
Filter
Bogtype
  • (6)
  • (1)
Format
  • (3)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
Sprog
  • (6)
Pris
DKK
Bedømmelse
  • (0)
  • (0)
  • (2)
  • (2)
  • (2)
Tag
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
Sorter efterSorter Populære
  • - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    af Søren Bechmann
    240,95 kr.

    Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføringkan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse• Servicebeviset• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints• Drift og implementering af serviceydelser

  • - Guide til effektiv kommunikation
    af Malene Bjerre
    166,95 kr.

    Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted. I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen. Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det. Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner:"Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

  • - En lille bog om kundeoplevelser.
    af Tomas Lykke
    136,95 kr.

    Hvad skal der til for at holde på mine kunder? – Gode kundeoplevelser! Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er grobunden for en kundeorienteret forretning skabt. Det handler denne lille bog om, som er skrevet af Tomas Lykke, partner hos H&B og ekspert inden for kundeorientering. Bogen præsenterer dig for et simplificeret, men relaterbart univers, i form af kaffebaren ALBERTS. Den loyale medarbejder Benny er historiens fortæller, og gennem hans øjne får du inspiration og ideer til, hvordan du og dine kolleger, ledere og medarbejdere i fællesskab kan arbejde med kundeorientering i jeres virksomhed.Bogen henvender sig til alle medarbejdere og ledere i virksomheder, hvor kunden er central for virksomhedens fortsatte vækst. Bogen er letlæst, og kan anvendes til inspiration og provokation, når virksomheden vil videre i arbejdet med forbedring af kundeoplevelsen.

  • - en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen
    af Maria Christensen
    336,95 kr.

    Hvordan sørger I for, at publikum er tilfreds med den totale oplevelse af jeres kultursted – og ikke kun med det, der sker på scenen?PUBLIKUMSSERVICE – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen er en praktisk håndbog om at arbejde med publikumsservice hos kulturinstitutioner. Her får du svarene på, hvordan I kan arbejde med og forbedre jeres serviceniveau over for publikum på flere måder alt efter tid og ressourcer – eller på trods af mangel på samme.Bogen henvender sig til dig, der er foyermedarbejder, teamleder eller chef på et kultursted med udøvende scenekunst – men det kan også sagtens være på et museum eller i en biograf. Ligegyldigt på hvilken kulturinstitution og hvor i hierarkiet du er, er bogen først og fremmest til dig, der gerne vil gøre noget ved jeres publikumsservice, men som mangler værktøjer og inspiration.Bogen er skrevet af Maria Christensen, som er en af Danmarks største fortalere for, at publikum skal have en serviceminded totaloplevelse til koncerter, i teatret og til andre kulturelle arrangementer – en mission, hun har været på næsten hele livet. Allerede fra barnsben forstod Maria Christensen, hvordan en koncert kunne løfte livsglæden, og da hun senere selv begyndte at arbejde i kulturbranchen, blev det hurtigt hendes passion at optimere publikums glæde ved at forstå, at det ikke kun handler om det, der foregår oppe på scenen, men i lige så høj grad om de rammer, der er før og efter en koncert eller en forestilling.I Publikumsservice – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen deler hun ud af al sin viden til glæde for dig og det kultursted, du arbejder på.

  • - Sådan opbygger og håndterer du virksomhedens kundeanmeldelser online
    af William Atak
    539,95 - 553,95 kr.

    GLAD KUNDE SUR KUNDEDu kan vinde ALT med positive kundeanmeldelser, mens du omvendt kan tabe ALT med negative kundeanmeldelser. Mere præcist kan det ikke siges. GLAD KUNDE SUR KUNDE er en uundværlig grundbog i review management med konkrete værktøjer til dig, der ønsker succes med at opbygge positive og håndtere negative kundeanmeldelser. GLAD KUNDE SUR KUNDE er tænkt som et opslagsværk, hvor du kan finde svar på en række konkrete problemstillinger. Bogen indeholder desuden en række cases baseret på virkelige hændelser og giver dig brugbare tips og teknikker, som klæder dig på til effektivt at tage hånd om din virksomheds digitale omdømme.

  • - En guide til kundeservicetræning for foyermedarbejdere
    af Maria Christensen
    130,95 kr.

    Hvordan tilegner nye foyermedarbejdere sig den vigtige viden om, hvordan man yder god publikumsservice? Og hvad vil det egentlig sige at yde god publikumsservice?1. AKT BEGYNDER MED DIG – en guide til kundeservicetræning for foyermedarbejdere introducerer foyermedarbejderen til en basisviden inden for god publikumsservice. At yde god service kan lyde enkelt, men kan sagtens være vanskeligt, særligt hvis man har en dårlig dag eller ikke har prøvet at arbejde med kundeservice før.Maria Christensen giver i denne guide et bud på, hvad man som minimum bør vide, og dette i en enkel form, så man nemt kan danne sig et overblik og hurtigt tilegne sig den vigtige viden om, hvad god publikumsservice er.Forord af Theatre Director, Actor and Writer Vivienne McKee.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.