Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering

Kundeservice

Her finder du spændende bøger om Kundeservice. Nedenfor er et flot udvalg af over 5 bøger om emnet.

Vis mere
Filter
Filter
Bogtype
  • (5)
Format
  • (4)
  • (1)
Sprog
  • (5)
Pris
DKK
Tag
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
Vis mere
Sorter efterSorter Populære
  • - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    af Søren Bechmann
    231,95 kr.

    Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser

  • - Guide til effektiv kommunikation
    af Malene Bjerre
    153,95 kr.

    Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted. I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen. Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det. Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner: "Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

  • - En lille bog om kundeoplevelser.
    af Tomas Lykke
    114,95 kr.

    Hvad skal der til for at holde på mine kunder? – Gode kundeoplevelser! Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er grobunden for en kundeorienteret forretning skabt. Det handler denne lille bog om, som er skrevet af Tomas Lykke, partner hos H&B og ekspert inden for kundeorientering. Bogen præsenterer dig for et simplificeret, men relaterbart univers, i form af kaffebaren ALBERTS. Den loyale medarbejder Benny er historiens fortæller, og gennem hans øjne får du inspiration og ideer til, hvordan du og dine kolleger, ledere og medarbejdere i fællesskab kan arbejde med kundeorientering i jeres virksomhed.Bogen henvender sig til alle medarbejdere og ledere i virksomheder, hvor kunden er central for virksomhedens fortsatte vækst. Bogen er letlæst, og kan anvendes til inspiration og provokation, når virksomheden vil videre i arbejdet med forbedring af kundeoplevelsen.

  • af Harry Motor
    184,95 kr.

    Hvilken ekspedient har ikke indimellem bittert måttet se en kunde gå tomhændet fra disken uden at forstå, hvorfor kunden skiftede mening, lige inden tegnebogen var kommet op af lommen? Harry Motors bog lærer sælgere at læse kundens signaler, hvilke taktikker der virker bedst, og hvordan man får solgt varen, om det er over disken eller over telefonen. Harry "Motor" Jensen (1921-2001) var en dansk erhvervsmand, journalist og forfatter, som særligt er kendt for sit arbejde inden for bilsektoren. Han var i en årrække direktør for Volvo Danmark og sidenhen i Australien. I årene 1957-1988 stod han for "Teknisk brevkasse" i FDM‘s medlemsblad "Motor", og i dag kender de fleste ham ved navnet Harry Motor.

  • - En revolutionerende tilgang til kundeservice
    af Ken Blanchard & Sheldon Bowles
    158,95 kr.

    Fra forordet af Harvey Mackay: "Dine kunder er kun tilfredse, fordi deres forventninger er så lave, og fordi ingen andre gør det bedre. Det er ikke længere godt nok at have tilfredse kunder. Hvis du virkelig ønsker at skabe en succesrig forretning, skal du skabe begejstrede kunder, altså Raving Fans." Det er i al sin enkelthed det råd, en nytiltrådt distriktschef får på sin første arbejdsdag i denne usædvanlige bog, som kan hjælpe alle i en hvilken som helst organisation eller virksomhed til at levere en fantastisk kundeservice og opnå mirakuløse resultater på bundlinien. Raving Fans er skrevet i samme fortællende stil som Minutchefen® og Gung Ho! og anvender en enkel og charmerende historie til at lære læseren, hvordan en vision bliver til, hvad kunder egentlig ønsker, at indføre effektive systemer og gøre Raving Fans Service til en del af virksomhedens kultur - og ikke bare endnu et forandringsprogram. I mange industrilande er serviceniveauet faldet drastisk. En krise, som i sit kølvand efterlader sig mange desillusionerede kunder. Raving Fans indeholder opsigtsvækkende nye ideer og innovative teknikker, som kan hjælpe alle til at gennemføre en servicerevolution i enhver virksomhed - og få kunderne til at blive begejstrede, købende fans.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.