Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Klagehåndtering - Nicolai Simon Worsøe - Bog

- Fra teori til praksis

Bag om Klagehåndtering

Klager er uundgåelige for enhver servicevirksomhed. Men de færreste bryder sig om at modtage klager! Fordi det er ubehageligt. Fordi det er svært. Fordi det involverer så mange aspekter af virksomheden, fra produkt over kommunikation til strategi og ledelse. Knækker man koden til at håndtere klager ordentligt, gemmer klagehåndtering til gengæld på et kæmpe potentiale. Klagehåndtering – fra teori til praksis er en lærebog og guide til at håndtere klager i en servicevirksomhed. Bogen er bygget op omkring fire temaer: klagehåndteringspsykologi, klagehåndtering i praksis, strategisk klagehåndtering samt online klagehåndtering og omdømme. Klagehåndtering – fra teori til praksis henvender sig til ledere og medarbejdere i servicebranchen. Den kan bl.a. benyttes som lærebog på serviceøkonom- og receptionistuddannelserne og på masteruddannelsen Hospitality Management.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788750062417
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 228
  • Udgivet:
  • 15. Januar 2024
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 153x228x20 mm.
  • Vægt:
  • 406 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 18. Juni 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Klagehåndtering

Klager er uundgåelige for enhver servicevirksomhed. Men de færreste bryder sig om at modtage klager! Fordi det er ubehageligt. Fordi det er svært. Fordi det involverer så mange aspekter af virksomheden, fra produkt over kommunikation til strategi og ledelse. Knækker man koden til at håndtere klager ordentligt, gemmer klagehåndtering til gengæld på et kæmpe potentiale.
Klagehåndtering – fra teori til praksis er en lærebog og guide til at håndtere klager i en servicevirksomhed. Bogen er bygget op omkring fire temaer: klagehåndteringspsykologi, klagehåndtering i praksis, strategisk klagehåndtering samt online klagehåndtering og omdømme.
Klagehåndtering – fra teori til praksis henvender sig til ledere og medarbejdere i servicebranchen. Den kan bl.a. benyttes som lærebog på serviceøkonom- og receptionistuddannelserne og på masteruddannelsen Hospitality Management.

Brugerbedømmelser af Klagehåndtering



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.