Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag. Du har uden tvivl hørt om denne bog fra en af dine kollegaer eller venner. Bogen udkom i 2017 og der er en grund til at den har solgt så godt siden. Den handler om hvordan menneskers adfærd er i den virkelige verden og at de ikke nødvendigvis agere på den måde vi laver vores strategier til.
Den viser eksempler på hvordan vi faktisk modarbejder os selv mere når vi taler om klassisk management teorier som brændende platforme, change management osv. I bogen Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag har Morten Münster samlet 40 års forskning op omkring menneskers adfærd i en let forståelig metode delt op i fire trin. Her er tale om adfærdsdesign i bedste forstand hvor du med metoderne fra bogen kan blive klogere på at ændre adfærd med konkrete tiltag. Det er en oplagt bog at læse for ledere og medarbejdere som et alternativ til de mange management bøger der findes derude. Derudover er den skrevet på en sjov måde, så den også egner sig til andet en den faglige bog du læser på arbejdet.