Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag - Morten Münster - Bog

- Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

Bag om Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag er en fascinerende bog skrevet af Morten Münster. Udgivet i 2017 af Gyldendal Business, denne bog falder ind under genren af ​​forretningslitteratur og er et must-read for enhver, der ønsker at forstå dynamikken i marketingverdenen. Münster, en anerkendt forfatter, har formået at skabe en bog, der er både informativ og underholdende. Med sin skarpe humor og indsigtsfulde observationer, tager han læseren med på en rejse gennem marketingverdenen, som er både oplysende og underholdende. Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag er en bog, der vil holde dig engageret fra start til slut. Udgivet af Gyldendal Business, en af ​​de mest respekterede forlag i Danmark, er denne bog et værdifuldt tilføjelse til enhver forretningssamling.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702243581
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 18. september 2017
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 145x212x26 mm.
  • Vægt:
  • 477 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 25. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag er en fascinerende bog skrevet af Morten Münster. Udgivet i 2017 af Gyldendal Business, denne bog falder ind under genren af ​​forretningslitteratur og er et must-read for enhver, der ønsker at forstå dynamikken i marketingverdenen. Münster, en anerkendt forfatter, har formået at skabe en bog, der er både informativ og underholdende. Med sin skarpe humor og indsigtsfulde observationer, tager han læseren med på en rejse gennem marketingverdenen, som er både oplysende og underholdende. Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag er en bog, der vil holde dig engageret fra start til slut. Udgivet af Gyldendal Business, en af ​​de mest respekterede forlag i Danmark, er denne bog et værdifuldt tilføjelse til enhver forretningssamling.

Forlagets beskrivelse af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre.
Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.
Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.
Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign.
Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.

Brugerbedømmelser af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

  • mads g. 15. maj 2020

    Pavlov dine kollegaer

  • Christopher B. 24. april 2020

    God og sjov bog men gode eksempler fra erhvervslivets hverdag. Kan varmt anbefales.


Find lignende bøger
Bogen Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.