Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing. Preismanagement, strategische Analysemethoden, Corporate Identity, Digitalisierung und integrierte Kommunikation sowie Marktfeldstrategien - Vanessa Kolb - Bog

Marketing. Preismanagement, strategische Analysemethoden, Corporate Identity, Digitalisierung und integrierte Kommunikation sowie Marktfeldstrategienaf Vanessa Kolb
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783346565013
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 20
  • Udgivet:
  • 28. november 2021
  • Størrelse:
  • 148x2x210 mm.
  • Vægt:
  • 45 g.
  • 2-3 uger.
  • 5. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Marketing. Preismanagement, strategische Analysemethoden, Corporate Identity, Digitalisierung und integrierte Kommunikation sowie Marktfeldstrategien



Find lignende bøger
Bogen Marketing. Preismanagement, strategische Analysemethoden, Corporate Identity, Digitalisierung und integrierte Kommunikation sowie Marktfeldstrategien findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.