Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Offentlig leder på sociale medier - Troels Johannesen - E-bog

- En guide til bedre kommunikation og lederskab

Bag om Offentlig leder på sociale medier

Offentlige organisationer på tværs af sektorer kan ikke længere gemme sig. Der er brug for tydelighed over for borgere, samarbejdspartnere, journalister, politikere og de mange andre, der på daglig basis kræver svar fra ’det offentlige’. Med de øgede krav til synlighed og deltagelse i den offentlige samtale følger også flere krav til de offentlige ledere. De skal kommunikere i øjenhøjde med borgerne, søge dialogen, gøre sig synlige i medierne, åbne organisationen for omverdenen og blive hørt blandt beslutningstagerne. Her kommer lederens brug af sociale medier ind i billedet. For på sociale medier får lederen sin egen sendemast til at kommunikere eksternt og gøre sig tilgængelig for omverdenen. Og samtidig en platform for at styrke sit ledelsesrum og slå antennerne ud for at blive en bedre leder. I Offentlig leder på sociale medier får du inspiration til at komme i gang, og cases og interviews med fremtrædende danske ledere i det offentlige, der har taget springet ud på sociale medier. Og så får du konkrete værktøjer til at begynde at bruge LinkedIn, Facebook, Instagram eller Twitter som en del af din professionelle lederkommunikation. Når du har læst bogen, står du bedre rustet til selv at dykke ned i de sociale medier og finde din egen vej til gennemslagskraft. Bogens forord er skrevet af Søren Brostrøm, direktør i Sundhedsstyrelsen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788794058872
  • Udgivet:
  • 3. februar 2022
  • Straks på e-mail.

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Offentlig leder på sociale medier

Offentlige organisationer på tværs af sektorer kan ikke længere gemme sig. Der er brug for tydelighed over for borgere, samarbejdspartnere, journalister, politikere og de mange andre, der på daglig basis kræver svar fra ’det offentlige’. Med de øgede krav til synlighed og deltagelse i den offentlige samtale følger også flere krav til de offentlige ledere. De skal kommunikere i øjenhøjde med borgerne, søge dialogen, gøre sig synlige i medierne, åbne organisationen for omverdenen og blive hørt blandt beslutningstagerne.
Her kommer lederens brug af sociale medier ind i billedet. For på sociale medier får lederen sin egen sendemast til at kommunikere eksternt og gøre sig tilgængelig for omverdenen. Og samtidig en platform for at styrke sit ledelsesrum og slå antennerne ud for at blive en bedre leder.
I Offentlig leder på sociale medier får du inspiration til at komme i gang, og cases og interviews med fremtrædende danske ledere i det offentlige, der har taget springet ud på sociale medier. Og så får du konkrete værktøjer til at begynde at bruge LinkedIn, Facebook, Instagram eller Twitter som en del af din professionelle lederkommunikation.
Når du har læst bogen, står du bedre rustet til selv at dykke ned i de sociale medier og finde din egen vej til gennemslagskraft. Bogens forord er skrevet af Søren Brostrøm, direktør i Sundhedsstyrelsen.

Brugerbedømmelser af Offentlig leder på sociale medier



Find lignende bøger
Bogen Offentlig leder på sociale medier findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.