Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
Online kommunikation - en introduktion af Ian Wisler-Poulsen Du sparer 10% ift. forlagets pris Spar 10%

Online kommunikation - en introduktion - Bog

Bag om Online kommunikation - en introduktion

Udviklingen af de digitale og netbaserede medier udfordrer måden, hvorpå vi kommunikerer inden for markedsføring, reklame, læring og i personlige sammenhænge. I Onlinekommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme og bogen giver de studerende kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser der knytter sig til netværkskommunikation. Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier. Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi. Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder. Onlinekommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion. Bogen italesætter således også de kompetencer og praktiske erfaringer som studerende kan have erhvervet sig fra anden side, som fx projektledere, web-ansvarlige, marketingskonsulenter o.l.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741271231
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 424
  • Udgivet:
  • 5. August 2019
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 174x240x21 mm.
  • Vægt:
  • 811 g.
  • 360,95 kr.
  • 400,00 kr.
  • 39,05 kr. (10%)
  • 39,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • 1-3 hverdage
  • 24. September 2021
Beskrivelse af Online kommunikation - en introduktion
Udviklingen af de digitale og netbaserede medier udfordrer måden, hvorpå vi kommunikerer inden for markedsføring, reklame, læring og i personlige sammenhænge.

I Onlinekommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme og bogen giver de studerende kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser der knytter sig til netværkskommunikation.

Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier.

Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi.

Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder.

Onlinekommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion. Bogen italesætter således også de kompetencer og praktiske erfaringer som studerende kan have erhvervet sig fra anden side, som fx projektledere, web-ansvarlige, marketingskonsulenter o.l.
Brugerbedømmelser af Online kommunikation - en introduktion


Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.