Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Technology Brands in the Digital Economy - Bog

Bag om Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032026879
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 148
  • Udgivet:
  • 8. oktober 2024
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 290 g.
  • 2-4 uger.
  • 19. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Brugerbedømmelser af Technology Brands in the Digital Economy



Find lignende bøger

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.