Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The New Customer Experience Management - Ivaylo Yorgov - Bog

Bag om The New Customer Experience Management

A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers' needs in a personalized way.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032313412
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 136
  • Udgivet:
  • 11. November 2022
  • Størrelse:
  • 228x13x152 mm.
  • Vægt:
  • 230 g.
  • 2-3 uger.
  • 8. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The New Customer Experience Management

A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers' needs in a personalized way.

Brugerbedømmelser af The New Customer Experience Management



Find lignende bøger
Bogen The New Customer Experience Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.