Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Like, kommentér, del - Camilla Stemann - Bog

- Sådan bruger du sociale medier professionelt og autentisk

Bag om Like, kommentér, del

SoMe-eksperten Camilla Stemann guider læseren gennem de essentielle elementer til at skabe større synlighed, salg og trafik på en virksomheds sociale medier – alt sammen på letforståelig og pædagogisk vis. Læseren bliver udstyret med de nødvendige redskaber til at skabe stærke forbindelser til og indflydelse blandt sine følgere: Det drejer sig i høj grad om, hvor personlig man tør være – for jo mere personlig og autentisk profilerne fremstår, jo flere følgere resulterer det i. Camilla trækker på sin solidt forankrede viden, erfaring og data og præsenterer læseren for både teori og strategier og hands on-værktøjer, der er afgørende for at skabe overbevisende og konsekvent indhold. Vigtigst af alt lærer Camilla læseren kunsten at finde den perfekte balance mellem professionalisme og autenticitet. Bogen henvender sig til alle lige fra indehaveren af et personligt brand og den nyuddannede social media-manager til den ambitiøse virksomhedsleder. CAMILLA STEMANN er cand.comm. med speciale i autentisk brug af sociale medier og har mere end 12 års erfaring på området. Hun har hjulpet over 3000 personlige brands og virksomheder med at få succes på de sociale medier og er fast underviser på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole med "Det ultimative SoMe-kursus". Camilla har 45.500 følgere på Instagram og flere end 10.000 abonnenter på sit nyhedsbrev.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788743604341
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 180
  • Udgivet:
  • 3. oktober 2024
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 148x208x19 mm.
  • Vægt:
  • 425 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 2. november 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Like, kommentér, del

SoMe-eksperten Camilla Stemann guider læseren gennem de essentielle elementer til at skabe større synlighed, salg og trafik på en virksomheds sociale medier – alt sammen på letforståelig og pædagogisk vis. Læseren bliver udstyret med de nødvendige redskaber til at skabe stærke forbindelser til og indflydelse blandt sine følgere: Det drejer sig i høj grad om, hvor personlig man tør være – for jo mere personlig og autentisk profilerne fremstår, jo flere følgere resulterer det i.
Camilla trækker på sin solidt forankrede viden, erfaring og data og præsenterer læseren for både teori og strategier og hands on-værktøjer, der er afgørende for at skabe overbevisende og konsekvent indhold. Vigtigst af alt lærer Camilla læseren kunsten at finde den perfekte balance mellem professionalisme og autenticitet. Bogen henvender sig til alle lige fra indehaveren af et personligt brand og den nyuddannede social media-manager til den ambitiøse virksomhedsleder.

CAMILLA STEMANN er cand.comm. med speciale i autentisk brug af sociale medier og har mere end 12 års erfaring på området. Hun har hjulpet over 3000 personlige brands og virksomheder med at få succes på de sociale medier og er fast underviser på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole med "Det ultimative SoMe-kursus". Camilla har 45.500 følgere på Instagram og flere end 10.000 abonnenter på sit nyhedsbrev.

Brugerbedømmelser af Like, kommentér, del



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.