Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Markedskommunikation

Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation. Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse. I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7). Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer: • intern kommunikation (kapitel 8) • awareness (kapitel 9) • engagement (kapitel 10) • action (kapitel 11) • loyalitet (kapitel 12). Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen. Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741265490
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 280
  • Udgivet:
  • 26. Januar 2018
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 172x242x16 mm.
  • Vægt:
  • 557 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 9. December 2022
På lager

Online pris

Fordelspris

Anmeldelser af Markedskommunikation

    Beskrivelse af Markedskommunikation

    Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation. Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse. I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7). Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer: • intern kommunikation (kapitel 8) • awareness (kapitel 9) • engagement (kapitel 10) • action (kapitel 11) • loyalitet (kapitel 12). Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen. Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige.

    Forlagets beskrivelse af Markedskommunikation

    Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation.

    Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse.

    I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7).

    Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer:

    • intern kommunikation (kapitel 8)

    • awareness (kapitel 9)

    • engagement (kapitel 10)

    • action (kapitel 11)

    • loyalitet (kapitel 12).

    Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen.

    Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige.

    Brugerbedømmelser af Markedskommunikation



    Gør som tusindvis af andre bogelskere

    Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.