Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Social Marketing - Julie Colehour - Bog

Bag om Social Marketing

Social Marketing: Behavior Change for Good, 7th Edition is the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Authors Nancy R. Lee, Philip Kotler, and Julie Colehour present a proven 10-step strategic marketing plan and guides students through each stage of the process.

Vis mere
  • Sprog:
  • Ukendt
  • ISBN:
  • 9781071851647
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 576
  • Udgivet:
  • 16. juni 2023
  • Udgave:
  • 00007
  • Størrelse:
  • 188x35x232 mm.
  • Vægt:
  • 1030 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 5. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Social Marketing

Social Marketing: Behavior Change for Good, 7th Edition is the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Authors Nancy R. Lee, Philip Kotler, and Julie Colehour present a proven 10-step strategic marketing plan and guides students through each stage of the process.

Brugerbedømmelser af Social Marketing



Find lignende bøger

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.