Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Social Media Marketing - Eric Anderson - Bog

- Game Theory and the Emergence of Collaboration

Bag om Social Media Marketing

Der Drehbuchautor und seine Rechte VII VII Vorwort Contents Chapter 1: Surviving the Customer . 1 The Origins of Game Theory . 2 Game Theory, the New Media, and the NEW New Media . 8 Chapter 2: Zero-Sum Games in Traditional Marketing . 1 Zero-Sum Games and the Problem of Transparency . 3 The Wisdom of Randomization .

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642132988
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 188
  • Udgivet:
  • 11. august 2010
  • Udgave:
  • 2010
  • Størrelse:
  • 165x240x19 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Social Media Marketing

Der Drehbuchautor und seine Rechte VII VII Vorwort Contents Chapter 1: Surviving the Customer . 1 The Origins of Game Theory . 2 Game Theory, the New Media, and the NEW New Media . 8 Chapter 2: Zero-Sum Games in Traditional Marketing . 1 Zero-Sum Games and the Problem of Transparency . 3 The Wisdom of Randomization .

Brugerbedømmelser af Social Media Marketing



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.