Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The placebo effect of marketing. Investigating the effect of price on consumption experience - Eva Lang - Bog

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783346718631
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 20
  • Udgivet:
  • 14. august 2022
  • Størrelse:
  • 148x2x210 mm.
  • Vægt:
  • 45 g.
  • 2-3 uger.
  • 14. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af The placebo effect of marketing. Investigating the effect of price on consumption experience



Find lignende bøger
Bogen The placebo effect of marketing. Investigating the effect of price on consumption experience findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.