Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Technology Brands in the Digital Economy - Wioleta Kucharska - Bog

Bag om Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032026862
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 148
  • Udgivet:
  • 10. marts 2023
  • Størrelse:
  • 156x11x234 mm.
  • Vægt:
  • 404 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Brugerbedømmelser af Technology Brands in the Digital Economy



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.