Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Using Semiotics in Marketing - Rachel Lawes - Bog

Bag om Using Semiotics in Marketing

Improve your understanding of what semiotics is and how it can be used to drive growth and profits by using it to create better ads, marketing communications, branding, websites, packaging and social media content.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781398607668
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 360
  • Udgivet:
  • 28. marts 2023
  • Udgave:
  • 23002
  • Størrelse:
  • 161x31x240 mm.
  • Vægt:
  • 846 g.
  • 2-3 uger.
  • 13. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Using Semiotics in Marketing

Improve your understanding of what semiotics is and how it can be used to drive growth and profits by using it to create better ads, marketing communications, branding, websites, packaging and social media content.

Brugerbedømmelser af Using Semiotics in Marketing



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.