Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Inclusive Marketing - Jerry Daykin - Bog

Bag om Inclusive Marketing

Incorporate representation and inclusivity into every stage of the marketing process, to create meaningful marketing initiatives that truly connect with customers and reflect your brand's values.

Vis mere
  • Sprog:
  • Ukendt
  • ISBN:
  • 9781398607354
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 264
  • Udgivet:
  • 3. oktober 2022
  • Størrelse:
  • 160x24x239 mm.
  • Vægt:
  • 668 g.
  • 2-3 uger.
  • 12. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Inclusive Marketing

Incorporate representation and inclusivity into every stage of the marketing process, to create meaningful marketing initiatives that truly connect with customers and reflect your brand's values.

Brugerbedømmelser af Inclusive Marketing



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.